Pagina's

zaterdag 8 oktober 2016

Sea you!


Hallo allemaal,
 
Gisteravond de hele avond heerlijk zitten knutselen boven op mijn hobbykamer. En dat moest! Haha, jullie zullen wel denken..... nee hoor, onze jongste dochter vierde haar verjaardag voor haar vrienden en daar wil je je ouders niet bij hebben. Dus mijn man moest overwerken en ik lekker naar boven. En het was een hele productieve avond. Er zijn aardig wat kaartjes door mijn handen gegaan. 
Die zullen vast de komende tijd wel hier een keer verschijnen.
 
Maar eerst wil ik jullie mijn kaartje laten zien die ik heb gemaakt voor  het borduurkaartenblog. Daar vragen ze een borduurkaart-alles behalve vierkant. Ik had deze kaart al geborduurd maar wilde er iets speciaal van maken. En pas heb ik deze leuke mal bij de Pipoos gekocht van mijn bon en met een beetje precisiewerk kon ik de mal erop gebruiken. Ook heb ik bij de Pipoos toen deze stempel  van het visnet gekocht. Alleen heb ik wel de gaatjes uitgesneden zodat het net een echt net lijkt.
 

 
Vanmorgen was er bij onze oudste dochter open dag op haar werk (Janssen Biologics) in Leiden. Dus vroeg op. En dat viel niet mee haha. Voordat we vannacht sliepen was het 3.45 uur. Ach ja, muziek enzo......... dus dat was een kort nachtje.
Na de rondleiding boterhammetje thuis eten, de rest van de boodschappen, kippensoep gemaakt, appeltaart in de oven en nog even een sopje hier en daar. Want morgen is onze dochter echt jarig dus feest.
Nu dus even tijd om mijn kaartje te laten zien......
 
Deze kaart doet mee bij:
 
borduurkaartenblog - alles behalve vierkant
getcreativechallenges - must include stitching
de-egel - vervoermiddel
justkeeponcreating - anything goes
 
Zo, ik ga nu stoppen, het was een heel verhaal.
 
Fijne dag verder!
 
 
 
 
 

19 opmerkingen:

  1. Wow Caroline ...je hebt er echt een superleuke kaart van gemaakt!
    Mooi je nieuwe spulletjes op verwerkt.
    Gefeliciteerd met je dochter...voor morgen een hele gezellige dag.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hè wat vervelend dat je naar boven verbannen werd... (maar niet heus hihi), wat heb je een prachtige creatie gemaakt, petje af! hele gezellige verjaardag morgen, dan komt er natuurlijk niks van freubelen, maar ach, appeltaart eten is óók geen straf ☺ groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie kaart geworden. En heerlijk toch dat je naar boven verbannen kan worden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart ! Heel mooi gedaan !
    Ja als de vriendinnen de woonkamer inpalmen ... ik ken er alles van, hier ook tieners in huis ... Maar zo'n dagje is wel lekker productief natuurlijk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Caroline....Tjeetje heel de nacht bijna knutselen....daar zal je vast veel moois gemaakt hebben...net als dit kaartje een super gaaf maritiem kaartje met hele leuke accentjes er allemaal op
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter...en een gezellige dag morgen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart Caroline. leuk zo met de stempel gedaan. En morgen komen wij die appeltaart proeven, hihi.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig, je bent de eerste die meedoet bij onze challenge Caroline, ik dacht even het blijft helmaal leeg deze maand.
    Ik vind het niet erg dat je boven hebt gezeten gisteren, wat een prachtige kaart heb je ondanks het feestje beneden gemaakt.
    Stoere kleuren, prachtig geborduurd en héél mooi afgewerkt.
    Ik wens je een gezellige dag morgen en de felicitaties voor dochterlief.
    Dank je wel voor je prachtige bijdrage voor Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline,
    hele mooie, maritieme kaart heb je gemaakt, het borduurwerk is mooi in de cirkel, echt een leuk model.wens je een gezellige dag morgen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Caroline. Prachtig gemaakt alles past perfect. Handig dat je een hobbykamer hebt! Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkasrtenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wouw jij hebt uitgepakt Caroline, dit doe je toch niet in één avond/nachtje en borduren en een kaart maken?! Prachtig ziet het er uiten mooi bedacht! Gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag en een gezellige dag!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Caroline
    Allereerst gefeliciteerd met je dochter, en bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.
    Je kaart vind ik helemaal geweldig, heel mooi geborduurd en alles zo mooi op elkaar afgestemd, het is een prachtige kaart.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Gefeliciteerd met je dochter !
    En wat een gave kaart heb je gemaakt ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "Oktober" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Vervoer}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great card thanks for joining in at Get Creative challenges good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, de kaart is super mooi gemaakt!
    Gefeliciteerd met je dochter.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is simply incredible, so imaginative and I love all the little details.
    Thanks so much for sharing your creation at
    Anything goes October link-up, Just keep on creating
    Susan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Had ik deze dus even gemist!! En wat een gaaf kaartje is het. Mooi in rood en borduren en een prachtig schip! Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Caroline
    Wat een prachtige borduurkaart en leuk dat je mee doet bij ons borduurkaarten blog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline